onsdag 3 mars 2010

whihoo

ok 3 månader senare och 2 timmar/dag i sårvård 3 penicilinkurer invärtes och 3 veckor med lokal penicilinsalva omslag omslag omslag rakning tvätt tvätt tvätt otaliga timmar alltså och (hua vill nästan inte veta hur mycket pengar) men jaenske verkar klara det! hon svarar på denna behandling! :) :) :) :) men hon kommer aldrig bli helt bra igen, hon kommer alltid kräva att jag håller efter spec missbildningen på ballarna, men det är hon värd! Ibland tänker jag att hade jag tagit hem henne om jag vetat vad som väntade mig??? Jo, det hade jag gjort helt klart helt tveklöst, men däremot, hur kunde jag sälja henne?????? hur kunde jag ens fundera på det?? men som min kloka man sa " då kändes det som ett rätt beslut" och det har han väl rätt i..

Imorgon kommer sadelmakaren till Chapplin! lite kul! :) eller väldigt kul! :) hihi :)

1 kommentar:

Amp0 sa...

Skönt att höra att Jaenske svara bra på kuren!
Här uppe har vi det snöigt, samt blåsigt. Men småtjejerna skuttar runt och lever loppan=)


Hälsningar
Elfie, Minime Samt Annie och Carina