fredag 12 februari 2010

veterinär

ja idag var veterinären här igen och vi har skrapat och tvättat karleden igen, nu provar vi med omslag och mer penicilin igen.. skam den som ger sig.. nu är till och med SVA involverade i denna häst!! och på apoteket frågar dom om hon fortfarande inte e bättre! Alla känner clownen eller hur e det man säger... :/ Nåväl, nya tag... Jag har bestämt mig för att vi SKA klara detta och varit och köpt ett spanskt träns åt henne... kanske mest för att göra en mental markering på att hon snart är frisk igen för mig själv.. Frida tyckte det var jättefint iallafall :) Tur att jag har alla i min omgivning som stöttar och hjälper till..

Om 1 vecka kommer Linda söderberg igen! LÄNGTAR blir altid så fylld av inspiratoion och motivation efter hennes besök :) Denna gång ska hon titta på Chapplin, Jaenske, Leo, Lina :) litet startfällt sådär :) Håller även på och ordnar med riktig tandläkare åt Chapplin Jaenske och Lina :) Lika bra att köra rubbet på Jaenske, som sagt, JAG HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT HON SKA KLARA DETTA, KOSTA VAD DET KOSTA VILL!

Inga kommentarer: