torsdag 25 februari 2010

Hon e bättre!! men vi ska fortsätta behandlingen några veckor till. :) men nu e jag snart mästare på Var/rutten/äckel vård och göra omslag mm. Hihi, alltid lär man sig nåt! :) vill dock helst inte veta vad den hästen kostat hittills, men Marika uppmuntrar mig till att hålla koll på kostnaderna, så får väl göra det.. HUA!

Men imorgon ska jag försöka hinna med ett kort ridpass på chappe bappe :) Längtar! har inte ridit på 2 dagar nu! hinner liksom inte när man också ska hinna med hovis och vet och alla vanliga sysslorna...

Leo börjar iallafall bli riktigt duktig på tömkörning! My e fantastisk, dags att börja hänga på lite atteraljer på selen nu. Fina Lina e det ju inte så mycket mer och göra än att fortsätta sätta lite muskler osv, ska börja promenera Jaenske också, längtar faktiskt! :)

näni, sov så gott! :)

1 kommentar:

Marina sa...

Hej Linda! Ja Zaszha har tur som får göra båda delarna=) hon blir rätt uttråkad annars=) och dessutom är hon redan trött på bebisen ;-) Kul att det går framåt med Jaenske iallafall, hoppas hon blir bra snart.. Nej jag har inte hunnit hämta hem Caribena än, har jobbat jobbat och åter jobbat nu när all äcklig snö kom =( men ska ta tag i det nästa vecka tänkte jag =) Ska bli spännande, och dessutom kul för Dirty Dancing som får en lekkompis=) Caribena har ju Calling all angels vid sidan, han är väl ca 5 månader nu, lite äldre är han ju men det lär va roligare för henne än att inte ha någon allls =) Kram!