söndag 29 januari 2012

härlig dag

Denna dagen har varit helt superhärlig! Var på trevligt och givande möte på morgonen, hunnit tömköra alla 4 hästarna, tränad bägge hundarna hos fåren, städat hos kotten, badat ankor inför stora dagen, jag listan kan göras LÅNG! :) Och allt detta i fint väder och med glada barn :) Har tänkt mig fokusera på tömkörning ett tag nu framöver, både nyttigt och givande för både häst och mig! stärkande på många plan! Är dock lite frustrerad över att jag inte har någon BRA tömkörningsgjord till ponnyna! Tar gärna emot tips!
Imorgon kommer jag ha någon timma över i sthlm, ska då ta mig till hööks och se vad dom kan ha för bra i tömkörningsväg, ellerom jag rent av åker till lillhästen i stav kanske... hmm får se vad klockan säger :)
Må så gott allesammans och önska Britta och Greta och dom 4 hönorna lycka till imorgon :)

Inga kommentarer: