torsdag 17 mars 2011

att förlora sin bäste..

På sista tiden har några av mina närstående vänner braddats av bland det värsta.. att förlora sitt älskade djur, senast idag så förlorade en av mina bästa vänner sin häst. Att stå där och ta beslutet e inte kul! har själv tvingats ta det beslutet flertalet gånger och det är fruktansvärt! Men det är också ens ansvar gentemot sina djur att inte utsätta dom för onödigt lidande utan ett värdigt och lyckligt liv! Men att veta vad som är ett rätt beslut är verkligen svårt ibland, spec som när man väl står där så är man ju dessutom påverkad av chock, sorg osv.. Så idag sänder jag mina varmaste styrkekramar till mina båda bästa vänner Marika och Anette som nyligen förlorat sina fantastiska djur och vänner, känner verkligen med er och hoppas det dröjer länge innan jag själv står där. `

Stor kram till er och alla andra som nyligen förlorat sina djur!

Inga kommentarer: