torsdag 21 oktober 2010

I helgen intet nytt

Idag åker jag och Tobias bort och hämtar inspiration motivation och kraft, så mina hästar får enbart vila :) Frida ska se till dom så allt e lugnt under helgen, jag har bunkrat åt dom med mat och vatten så det ska bli så lite lyft som möjligt för hennes del. Ska bli riktigt skönt! hoppas jag kommer hem som en ny människa :) 2 hela nätter utan barn som väcker en mitt i natten! :)

Sen på måndag så börjar allvaret igen :) Chappes träning fortsätter och dessutom ska jag ta upp inridningen av Jaenske igen! det ni! Även Shess ska fortsätta sin sadelvänjning osv.

För alla som e intresserade så kommer min underbara Equiterapueft Linda Söderberg-fång i början av december, är ni intresserade av en tid med eran häst så säg till!

Mysig vinterdag på er allesammans! :)

Inga kommentarer: