söndag 2 maj 2010

tankar

sista tiden har jag velat fram och tillbaka om huruvida jag ska fortsätta blogga eller inte.. känner liksom att det tar en hel del tid och att jag tappat "gnistan" lite.. men så länge jag e så kass som jag e på att uppdatera hemsidan så är ju bloggen rätt bra.. efter mycket funderande har jag kommit fram till att fortsätta.. det är ju ändå en bra träningsdagbok och säkerligen så kommer bloggenergin tillbaka i takt med vårenergin. Jaenske e sämre igen i benet :( ibland så känns det som att jag ger upp :( Lina e också sämre:( skit också :( kanske därav en hel del av min bloggenergi försvinner.... Men roligt e att chappe går jättefint, det svåra varvet är inte spec mycket svårare än det andra numer.. hoppas att Linda söderberg kommer snart så vi får lite motivation :) ska försöka börja rida lite mer för instruktör, framför allt mer kontinuerligt.
Fräck har skadat ryggen och lider just nu av koppeltvång, han tycker livet är PEST såhär :) men men, han kommer bli återställd vilket är det viktigaste. näni må så gott sålänge.

Inga kommentarer: