måndag 12 april 2010

sorry

inte meningen att slarva med bloggandet.. har bara hänt vansinnigt mycket sista dagarna. Jaenske har avstannat lite i bättringen, antar att det är leran, hon är dock numer lindad på dagarna då hon e ute och "luftar" på natten, alltså med andra ord tillbaka i tvättandet smörjandet torkandet 2 ggr/dag istället för 1 ggr/dag.... :/ men det är hon värd.

Chappe och jag har varit och provat sadel på mustang och jag e sååå såld! Jisses vilken skillnad på sadlar! och oj va mycket jag lärde mig!!! ska tillbaka sit snart. :)

Fräck är som jag anat halt, inte kraftigt men halt så nu ska han hållas i stillhet i 2 v!!!! han e INTE glad över det..

Fixa verkar dräktig! :) Jippi!! :)

Isas kanin e parad så vi hoppas på en kull med ungar, det blir dom enda ungarna i år. Har dock bokat en hane från en uppfödare på ekerö. Ja det var alles!!

Sov gott! :)

Inga kommentarer: