fredag 15 januari 2010

Tack Tobias!

nu sista veckorna har Tobias byggt flera förbättringar i stallet åt mig, taket är höjt, ny stalldörr insatt, Bättre låsanordning på den andra dörren, och ett uppvärmt vattenkar! Inge mer isknack här inte! Helt underbart! jag e så himla glad åt allt!
När jag ändå är igång vill jag passa på och tacka alla som hjälpt mig med Jaenske och hennes föl och Harry och Xantiago när dom kom! Tack för stöd, råd, och hjälp! hade inte klarat det utan min omgivning! Några nämnda, men absolut inga glömda! Ett extra tack till Frida och Marika som funnits på plats en hel del och hjälpt till och byta bandage mm så jag kunnat fortsätta mitt vanliga liv!

Även Veterinärerna! Caroline och Carl-petter som funnits till hands inte längre än ett tel samtal och kommit med råd och tips!

Ett helt blogginlägg med bara en massa Tack! :)

Inga kommentarer: