måndag 2 november 2009

Nykomlingar

hej hej på er allesammans, nyligen hemkommen ifrån Göteborg med 2 hästar som ska bo här under en kortare period. Dom är faktiskt till salu hästarna, jag ska hjälpa en god vän att sälja dom, ett h.bl och en pre hingst. I övrigt är allt bara bra här på gården, vädret gör ju att man känner sig smått omotiverad till chapplins fortsatta träning, men det e bara till å bita ihop... finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder :) Shess växer så det knakar! Bonny verkar trivas hos oss, och ev ska Shess få en lekkamrat över vintern, vilket hon säkert kommer gilla skarpt. :)

Igår red Isabel själv utan att jag ledde Lina! Hon var så himla stolt och glad :) Leo fick som vanligt följa med på turen, tycker faktiskt han verkar bli ngt piggare i kondition mm. vore ju iockförsig märkligt annars...

Kaninerna mår också bra, Lisa har fått en kull här nu med Filur som pappa. Dom verkar som vanligt bli superfina, precis som Lisas alla barn blir :) Lev klara till jul om det är nån som söker ... :)

För alla er som missat Chapplin på tv så kan man se reklamen på alvedon.se

Missa inte årets julkalender! Där är flertalet djur med från oss! :)

2 kommentarer:

Maya sa...

Hade ju glömt bort att du skickat länkar till dina bloggar till mig.

Första gången jag såg reklamen så tänkte jag "det där ser ju precis ut som Chaplin", och nu såg jag ju att jag hade rätt!!

Skulle va så skoj o komma o hälsa på dig o alla djuren på gården! Får väl se hur det ser ut framöver. Hoppas allt är bra!!

Linda sa...

du är välkommen :)