tisdag 30 juni 2009

Hovis och USA besök

Nu har hovslagaren varit här och tagit småhästarna innan dom åker, det gick jättebra! Vad som kanske var ännu roligare igår är att jag fick besök från USA några avlägsna släktingar till Tobias som är på besök i sverige, och vad som är ännu roligare var att hon hade en dröm om att få rida i sverige, givetvis så välkomnade jag henne hem till mig och ta sig en tur på Chapplin! och då framkommer det att hon har tävlat i barrel race och började rida som riktigt liten och red in ponny hingstar mm. :) Lite kul ! Hon älskade Chapplin och talade många ggr om hur väluppfostrad han är och hur fin och vänlig han är :) (Som om jag inte visste :) :) :) ) Hennes barn red lite på Lina och det gick bra också, tog lite bilder men måste ladda över dom till datorn innan jag kan visa dom för er!

Inga kommentarer: