onsdag 27 maj 2009

Enkla lösningar..

Har länge haft problem med en kanin som bara välter ut vattnet, likaså flaskor knuffar hon ner.. Har nu fått en lösning på problemet av min brillianta vän Anette, en Cockerskål! ibland är lösningarna bra enkla om man bara hittar dom ! :) ska nu försöka hitta en lkösning som får höhäckarna att stanna på plats också..... nån som har en ide??

Idag var jag ute och fotade hästarna en massa, trodde det skulle vara lätt att få fina rörelsebilder när det blåste, att dom skulle vara lite hispiga, men icke då, dom var så lugna och nöjda och inte ett dugg pigga på å röra sig nåt alls... :) bra det, tyder på att dom ör trygga och mår bra och trivs med livet... men iallafall, hade varit kul med lite nya fina bilder! ska flytta upp dom till riktiga hagarna på fredag hoppas jag, gick halvvägs till hagarna idag, fick inte något spec ont, och när jag kör över farthinder med bilen känns det nästan inget heller längre, så kan nog ta mig dit utan problem nu. 2 dar till så är det nog inga problem :)

Saknar ridningen... men men, det kommer tids nog...

Inga kommentarer: